از اینجا تا مصر و بعد هم مالزی با نوای Written in the Stars

1- تصمیم گرفتم کمی مسیر این وبلاگ را عوض کنم. به جای نوشتن چیزهایی که فکر می کنم، فکر می کنم اگر چیزهایی که می بینم نوشته شوند خیلی بهتر خواهد بود. متاسفانه ظرف روزهای گذشته وبلاگی که همیشه کمک حال من و خیلی از بچه های اهل سفر بود، بسته شده. نمی دانم به چه دلیل اما در هر حال وبلاگ عاشق سفر از طرف ارائه کننده سرویس وبلاگ فیلتر شده.
یکی از اشکالات ما ایرانی ها سفر نکردن و ننوشتن هست. می خواهم انجامش بدهم. ذره ذره، از سفرهایی که به هر کجا داشتم می خواهم بنوسیم، حالا شاید نه مرتب و یا حتی روال متعارف سفرنامه نویسی. اما در هر حال دوست دارم راه بسیار با ارزشی که وبلاگ عاشق سفر طی کرده بود را، حداقل کمی، طی کنم. هر چند تجربیاتم آنچنان نیست اما شاید روزی، جایی برای رهگذری مفید فایده باشد و برای من و دیگرانی در بهتر دیدن بخشی از حقیقت لایتناهی یاری بخش باشد.

2- این روزها شوری در جهان عرب به پا شده. برداران عرب ما راهی در پیش گرفته اند که اگر چه به نظرم با شکوه هست اما کمی بیش از حد غیر واقعی ست. دوست داشتم فرصت و زمان در اختیار بودم تا روی این فرضیه کار می کردم که آیا  این اعتراضات مردمی و قابل احترامی که از سال 2009 در دنیا بر پا شده، در واقع کارزار جنگ نامرئی آمریکا علیه چین هست، یا ...؟ البته اگر تسلط را بپذیریم باید اذعان کرد، تسلط در فضای دموکراتیک خیلی بهتر از دیکتاتوری صرف خواهد بود.

3- اگر به سایت ضاله یوتیوب دسترسی دارید حتما ویدئو زیبای Written in  the Stars را ببینید. البته می توانید از طریق وب سایت beemp3 هم نه تنها این آهنگ، بلکه هر آهنگی را مجانا دانلود کنید.

4- محسن نامجو خواننده مورد علاقه ام بزودی در مالزی خواهد بود. اما نمی توانم به کنسرتش بروم. می خواهم دوست بدارم آن چه که متعلق به من هست و حقیقتی را که نمی توانم تغییرش بدهم. در حال تمرین هستم که بگذرم، بپذیرم و خشمگین نشوم برای از دست رفتن هر فرصتی به خاطر دیگران...
نظرات 4 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://houda1362.persianblog.ir/

همیشه نگاهت به همه چیز خاص و زیباست...

ممونم از لطفت

man چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://mysheets.blogfa.com

salam bam bam jan! che khoobe az safar goftan doori az maskanet v peyda kardane ehsas haye jadid va bargasht be aramesh ....
2.in vagheiyate shayad ham kami door az tasavor bashe ama too jamee shenasi ye bahsi hast be esme toode mardom ke bishtare mavaghe nemishe dorost kontorolesh kard vaghti bar angikhte mishe .... har chi ke hast eteraz be ye zolm ghashange!!!
3.hatman miram
4.chera nemitooni beri? begzar ama napazir talash baraye taghire oon chizi ke doosesh nadari khodesh be tanhaee khoobe!!!

khoooooob bashi! dir be dir ke miyay ghashang ham minevisi adam delesh nemiyad bahs nakone!!! :D

سلام من عزیز. از توجه بی نهایت سپاسگزارم

در مورد گزینه دو ...باهات موافقم که میگی اعتراض به ظلم ...واقعا قشنگه. اما دیده من به همه چی اقتصادیه، متاسفانه اطلاعات چندانی تو سایر حوزه ها ندارم که از دوستای خوبی مثل شما می گیرم.

کنسرت همه قضیه اش مادیه...

سادیسمی خودشیفته پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://sadismie.blogfa.com

پس چرا ننوشتی از سفرهات؟!؟!

منتظریم...

تایم. همه مشکل من تو زندگی تام. می نویسم. مرسی که توجه داری...

یاسین دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.termakhari.mihanblog.com/

سلام
محسن کنسرت مالزیش لغو شد که :(
ایشالله یک روز به یک کنسرت خفنش بریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد